środa, 29 sierpnia 2012

i can only imagine.

Marzenia są po to żeby je spełniać. Trzeba próbować, ryzykować, stawiać na swoim i nie przejmować się głupią krytyką osób, które najwidoczniej nie mają żadnego pomysłu na swoje życie. Dlatego zazwyczaj biorą się za hejtowanie ludzi, ludzi którzy wiedzą co chcą w życiu robić i kim być. No cóż, są ludzie i taborety.. niestety wpierdalają się i wypowiadają na temat, o którym nie mają zielonego pojęcia. Tak, to jest właśnie dwudziesty pierwszy wiek, kochani!

Szkoła coraz bliżej! Jeszcze kilka dni i znowu zacznie się uczenie, przepisywanie zadań domowych na przerwach, chodzenie na fajke (akurat nie tyczy się to mnie) i wygłupianie się na lekcjach. Tak sobie myślę, że to nasze gimnazjum wcale nie było takie złe. Najlepsze 3 lata, które wiele zmieniło w naszym życiu, pozwoliło nam się rozwinąć, dorosnąć, zrozumieć, a przede wszystkim nauczono współpracy i zgrania (choć różnie z tym bywało)
Przede mną 4 lata hard nauki, o tak! Znowu przywiążę się do ludzi ze szkoły, a na koniec High School wszyscy będziemy płakać, że się rozstajemy. Czas tak szybko leci, nie może się zatrzymać. Mam w planach zrobienie tylu wspaniałych rzeczy, a przez to, że czas szybko upływa boję się, że się nie wyrobie z tym wszystkim.

W sumie mogłabym tak pisać i pisać, ale mi się nie chce. Jak sobie pomyślę, że znowu jadę na cały weekend do dzieci to odechciewa mi się wszystkiego, mimo, że je strasznie kocham i uwielbiam. Ogólnie moja słabość do dzieci mnie przeraża, tak dawać się wykorzystywać, boże.. chyba tylko ja tak potrafie.







Miłość jest piękna, gdy kochać się umie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz